Zong_zui Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Vilket spel är erat första spel? Själv är mina första spel Halo och Midtown Madness... för jag fick båda med i paket...men dem första spelen man fick i paket gills inte så skriv det första spelet ni fick vann eller köpte... mitt första var SSX3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 mitt va gta 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_smokey Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Vilket spel är erat första spel? Själv är mina första spel Halo och Midtown Madness... för jag fick båda med i paket...men dem första spelen man fick i paket gills inte så skriv det första spelet ni fick vann eller köpte... mitt första var SSX3 jag fick zelda windwaker och harrypotter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 I mitt pack följde det med amped och rally sport :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Mitt första spel jag köpte var Simpsons Hit & Run. Har klarat spelet nu jippi!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Halo Midtown Madness3 Topspin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Halo Midtown madness 3 Brute force Jag är så bäst!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Granli Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 True Crime PGR2 och Top spin fick jag med när jag köpte konsollen :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Köpte 13 spel samtidigt,orka rabla upp =P kommer dessutom ihåg alla :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (mr_smokey @ 30/07-2004 13:49:08) Vilket spel är erat första spel? Själv är mina första spel Halo och Midtown Madness... för jag fick båda med i paket...men dem första spelen man fick i paket gills inte så skriv det första spelet ni fick vann eller köpte... mitt första var SSX3 jag fick zelda windwaker och harrypotter! Finns det till Xbox? Splinter Cell: Pandora Tommorow, Top Spin och Preoject Gotham Racing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (Fat Hobbit @ 30/07-2004 23:28:26) (mr_smokey @ 30/07-2004 13:49:08) Vilket spel är erat första spel? Själv är mina första spel Halo och Midtown Madness... för jag fick båda med i paket...men dem första spelen man fick i paket gills inte så skriv det första spelet ni fick vann eller köpte... mitt första var SSX3 jag fick zelda windwaker och harrypotter! Finns det till Xbox? Splinter Cell: Pandora Tommorow, Top Spin och Preoject Gotham Racing. eller hur finns zelda till xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg