Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Denna tråd är ändå urspårad så: Me? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 VÄM VILL HA ALLA MINA POÄNG !?!?!?!?!?!? SPAM SPAM SPAM OCH ÅTER SPAM SLUTA SPAMMA NINTENDO ANNARS ANMÄLER JAG DIG :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 vill du ha engelska för att läsa av tutorials ?? lite onödigt,du kommer aldrig bli bra i ps om du andvänder tutotrials.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 men man måste ha något att börja med för att kunna bli bra på Photoshop..sen ändrar man tutotrialsen mer och mer.. och ang. ordet "bajskotte" så kom jag bara på det när jag spelade cs..det är inte som "j*vla idiot b*g jävel" utan mer som "din lilla klant" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (Uzama @ 30/07-2004 21:34:29) VÄM VILL HA ALLA MINA POÄNG !?!?!?!?!?!? SPAM SPAM SPAM OCH ÅTER SPAM SLUTA SPAMMA NINTENDO ANNARS ANMÄLER JAG DIG :angry: mmm passa dig Uzama annars kommer bush och haffar dig <_< anmäl och håll keften Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 För att man ska bli bra i Photoshop krävs det att man testar sig fram. Inte med en massa tutorials, lär dig grundera..sen läs tutorials. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.