mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 du ska läs om spelet på nätet och ta din tid att välja när jag sla köpa spel jag funder i 1 till 10 dagar innan jag köper spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Ett par förslag...Full spectrum warrior,Rainbow six 3,Top Spin (alla är släppta o klara) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Ett par förslag...Full spectrum warrior,Rainbow six 3,Top Spin (alla är släppta o klara) han har ju redan bestämt sig! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jepp Fable, Halo 2 och kanske Burnout 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jepp Fable, Halo 2 och kanske Burnout 3 köp inte burnout 3!!!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 varför det värkar ju hur kul som hälst? men jag kom på ett spel som jag också vill ha och det är jade Empire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 varför det värkar ju hur kul som hälst? men jag kom på ett spel som jag också vill ha och det är jade Empire Isåfall ska du köpa Jade empire istället för burnout 3! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 kanske jag gör :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 kanske jag gör :D Vilket tror du blir bäst av Fable och Jade empire? jag tror mer på Jade empire! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 med tanke på att jag känner mig något av en Fable nörd( även fast det inte kommit ut) så måste jag säga Fable men Jade blir nog också jätte bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 med tanke på att jag känner mig något av en Fable nörd( även fast det inte kommit ut) så måste jag säga Fable men Jade blir nog också jätte bra Okej! jag sa Jade empire bara därför att det fick priset för bästa rollspel 2004 på E3 2004. Medans Fable inte fick nåt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jo en av dom mest efterlängtade tror jag. Men du om du får reda på mer om Fable kommer du nog tycka det ser roligare ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg