Hoppa till innehåll

Hjälp Mig

Haggen

Rekommendera inlägg

jo en av dom mest efterlängtade tror jag. Men du om du får reda på mer om Fable kommer du nog tycka det ser roligare ut

Okej!

jag ska söka upp spelet och hårdbevaka det tillsammans med jade empire!

Man kan ju ha följeslagare på Jade empire men kan mn ha något sånt i Fable?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

aa du jag har beställt den på webbhallen. Vi kan göra så att jag berättar om Fable när jag har fått det och du om Jade Empire så kan vi jämföra

kanske det! ;)

Vet fortfarande om jag ska köpa Jade empire (en endaste anledning: Man kan inte gå på Xbox live!) :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Pippo @ 02/08-2004 23:33:20)

aa du jag har beställt den på webbhallen. Vi kan göra så att jag berättar om Fable när jag har fått det och du om Jade Empire så kan vi jämföra

kanske det! ;)

Vet fortfarande om jag ska köpa Jade empire (en endaste anledning: Man kan inte gå på Xbox live!) :(

kan man inte på fable häller :( men det var planerat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Haggen @ 02/08-2004 23:35:15)
(Pippo @ 02/08-2004 23:33:20)

kanske det! ;)

kan man inte på fable häller :( men det var planerat

Jag visste inte att det var planerat! ;)

Tänk om man kunde spela Co-op på live på båda spelen vad coolt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det skulle det men jag tror att Live skulle passat bättre på Jade en på Fable faktiskt

Jag vill bara veta!

Kan du förklara varför du tror det skulle passa bättre på Jade? (du behöver inte förklara om du inte vill)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan jag väll :D. På Fable så är huvudpersonen förbästemd men efter tiden så förendras man om man vill vara god eller ond och det kan vara allt från små horn till brun hy. Men det skulle se konstigt ut om det sprang runt massa (ganska) likadan personer på live

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan jag väll :D. På Fable så är huvudpersonen förbästemd men efter tiden så förendras man om man vill vara god eller ond och det kan vara allt från små horn till brun hy. Men det skulle se konstigt ut om det sprang runt massa (ganska) likadan personer på live

Okej! man tackar förresten för svaret ;)

Vilket låter coolast av dom då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...