finaly_man Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag menar dej för du hade den avataren, vem var först med 00-namnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 0014. Sen 0013 sen 0012(han finns inte längre på fuska) sen 0011 sen 0015 tror jag. En 001 fanns med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 minns inte men jag kan gissa att jag sökte. efter ett tag upptäckte jag forumet och jag behövde hj'lp och hade frågor så jag gick med :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Via Google för 5år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) jag var stammis på en anna sida om fusk B) där dom skrev att saiten skulle byta namn och ingå i fuska.se så hittade jag hit Redigerat 1 Augusti 2004 av orca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag behovde hjelp po fuska so visade mig en kompis mig sidan fuskarna.nu, jag hette Son-Gohan do... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Letade tips till final fantasy X, så jag prövade lite i adressfältet och kom till denna sida, Undrar: hur länge sen va det dom bytte till fuska.se från fuskarna.se??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag har vetat om d´fuska.se/fuskarna jättelänge..den första fusksida jag gick in på.. men jag blev inte medlem på en gång..inte förrent iår :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 0014. Sen 0013 sen 0012(han finns inte längre på fuska) sen 0011 sen 0015 tror jag. En 001 fanns med men 0013 jag kom ihåg dig du var väl med förut när alla klagade på admin varför han tog bort fuskarna.nu då var typ sidans skin oranshe och vit Blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jo jag skrev mest inlägg då ja. Jag blev medlem på Fuskarna.nu först. Då var 0014 först. Sen kom jag och försökte härma honom typ. men då Låg han kasnke 3 på inläggs listan i slutet.(Jag låg 6:a) Sen bytte dom till Fuska.se. Då var han inte inne så mycket. Så jag skrev lite mer än 1000 inlägg(lite) Och jag var den ända elite gamer. Sen Så kom det här sidan. Och sen gjorde dom om den här sidan till en förbättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 min kusin tipsa mig! under sommaren eller nä det gjorde han inte, jag bara tittade på när han var inne så ville jag osså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Hej jag tänkte starta en tråd och undra hur alla hittade fuska.se så här gick det till för mig jag hittade först fuskarna.nu förut 1-2 år kanske det var jag sökte fusk till pokemon gul så skrev jag fusk i google så stog det fuskarna.nu Svenska spel fusk sida så klickade jag och jag fattade inget jag fick typ 1 2 varningar Jag ville komma åt fusk och min kompis tippsade om fuskarna.nu! Typ dan efter han sagt det så blev det fuska.se och när jag skrev fuskarna.nu så kom jag hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.