Hoppa till innehåll

Zelda The Windwaker


Zora

Rekommendera inlägg

Jag har klarat Hemloroc king och ska till två öar (eller ska jag till earth temple).

Felet e att på ena ön är det en stor sten med ansikte som inte jag kan lyfta och på andra är det en staty som gör en stark vind...

Jag antar att man ska få styrkebältet (eller vad det heter).

Hur får man styrkebältet och hur kommer man till earth temple? :( :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

leta upp en groda i en tornado, spöa honom och spela låten som han lär dig. åk till mother oich child isles med hjälp av låten så får du pilar. nu ska du leta efter vulkan ön och is ön. skjut med pilarna eld mot is och tvärtom. hämta föremålen och du kan ta dig fram. hämta medli efter att du lärt dig earth temple låten och du kan kliva in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TACK TILL ALLIHOPA!!!!!!! :lol: :lol:

Nu har jag klarat Earth Temple + Wind temple.

Nu ska jag samla massa bitar till något tecken (vet inte vad det heter men när man samlat alla 8 bitar så kommer man antagligen till stället där zelda finns).

Var finns alla bitar?? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kazen^ du har fel, man får pilbågen i tower of gods, så ska man skuta grodan i den stora virvlen, så får du en melodi som heter balad og gales. Med den ska du warpa (teleportera) dig till den där mother and childs island. snacka med fairyn där, så får du eld och is pilar, sen åker du till dragon roost island. Bredvid dragon roost så finns d en ö med en vulkan på, ta och sjut med en ispil på lavan som vulkanen sprutar upp. Sen hoppar du ner i vulkanen och försöker att hitta ett ställe med en sån där stor mask, döda den och en kista kommer fram. öppna den och du får power baracelts

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har den men man måste hitta vissa kartor för att se var dom finns på den kartan och jag har 1 bit kvar men jag får inte tag på den...

Kartan hittar jag inte heller...

Jag frågar var alla finns för jag vet inte vad öarna heter... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kartan hittar jag inte som visar var biten finns...

Kartan är i närheten av tower of the gods i en ruta där det finns en ö med ett hus.

Det är nån gubbe som är på en dörr där...

HUR FÅR MAN KARTAN??????? :angry: :( :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...