Legoman Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Har har haft GC i en månad, så jag har inte speciellt många spel, så vilket är det nästa spelet jag ska köpa tycker ni som läser detta medelande? Så om jag har fattat det rätt så är det MKDD som gäller? Redigerat 8 Augusti 2004 av Legoman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Super Smash Brothers Melée. Lätt. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 min lillebrosa har det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 <_<, Zelda CE är faktiskt rätt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Legoman det underlättar om du säger vilka spel du har.. Tycker metal gear solid: twin snakes, många timmar av spännade smygerier... eller resident evil.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Z:ww eller Mario kart double dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag tycker mkdd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 nackdelen med MKDD är att man klarar ut det så snabbt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Zelda e skit kul med lite utmaningar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Starfox adventures är bra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Starfox adventures, Pikmin, pikmin 2, Zww, ssbm, och Metroid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Jag har inte heller haft mitt så länge,men jag skulle köpt Starfox eller Zelda:WW! Fast det beror också på vad för sorts spel du gillar! Ska köpa det senare :P Redigerat 2 Augusti 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg