!danneboy! Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) har ni vatt på *enmassaj*vlagubbarsomspringeromkringietthussomungarskänkertusentalskronortillmedmobilen*.se där finns ett rum som heter '' prästbyron '' ett kkonstigt namn men det finns massa att göra där man kan få jobb, gifta sig, bli döpt´och byta saker. men givetvis på skoj inte i verkligheten. och alla som gillar Hård Rock kan komma till rummet '' *metal club* ''. :gitarr: Redigerat 29 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag har men jag spelar inte det mer jag har gett min gubbe till min bror som spelar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rossster Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 vad heter han då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 detta bode vara i webbspel istället.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ja kanske deet men har du någon gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) Alla dessa reklaminlägg! :angry: (Jag har ju oskså gjort några, men det var ju lääänge sen.) Gör reklam på *** istället för här! Redigerat 29 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Egentligen så ska detta vara webbspel. Men jag har en gubbe, jag var inne i ca 2min sen tröttnade jag, har inte spelat sen dess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 LoL, som jag ser det gör han reklam för sitt rum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 öö hallå borde inte någon komma och låsa detta forum?? för så fort jag gör nåt så åker jag ditt! men inga andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) Borde inte detta ligga på webbspel??? Redigerat 29 December 2005 av Zoxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Förlåt om jag har fel men det verkar som om moderatorerna antingen minskat i antal eller blivit slöa. En moderator borde väl kolla igenom forumet minst en gång om dagen elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) tråkit reklam kan du inte visa nåt bättre t.ex köp en habbo gube bli av med mynten? habbo e skit tråkit nu spelar det nästan aldrig p.g.a blivit hackad 2 gånger + det e skit dyrt finns dom som har betalat över 5000 kr för sitt skit :s EDIT: lås detta forum + det ska ligga på webbspel + detta topic kommer att spammas för fullt tror jag Redigerat 29 December 2005 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg