Nogger Mint Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Han ljuger om detta med... Om man ska lämna ska man väl inte starta ett gruppforum. Kolla tråden "gruppforum. Ädelstenen" tror jag det hette <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 men det jag inte tyckte om med hans "farväl" vad att han skrev fu## you till alla de andra, han kanske tänker nu på en cover upp typ, asså han startar en ny användare.... och skickar över poängen till den nya!!! Sen slutar han medlemmskapet hos sin gamla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 sluta klaga åt she-o-ren vad har han gjort mot er varför säger ni alla skönt att han ska lämna forumet ni som säger tycker jag är lika bra att ni lämnar forumet :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 så kan man ju också tycka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 sluta klaga åt she-o-ren vad har han gjort mot er varför säger ni alla skönt att han ska lämna forumet ni som säger tycker jag är lika bra att ni lämnar forumet :angry: Vad har han gjort er? Jo, mig har han verkligen stört. Jag har gått upp i taket flera gånger. (Bokstavligt talat, faktiskt. Lite lågt i tak. vid datan.) Så han har då f*n stört mig. Han är en lögnare som inte hör hemma på ett forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag tycker bara det är skönt för att jag slipper alla onödiga trådar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Tack för dig din dumma tjej ( kille ) bara skojaaa har aldrig känt dig men någon gr måste man ju sticka :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag tänker inte sticka iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 hej då she-o-rene..jag kan inte säga att jag kommer sakna dej men man behöver inte vara elak.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 hej do...Vill inte vara elak so jag seger inget mera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 sluta klaga åt she-o-ren vad har han gjort mot er varför säger ni alla skönt att han ska lämna forumet ni som säger tycker jag är lika bra att ni lämnar forumet :angry: <_< Du har en hört talas om att sätta ut punkt när meningen är slut? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Här ljög han igen. Han har inte lämnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg