Hoppa till innehåll

Hej Då På Er.

Gäst anubis

Rekommendera inlägg

Jag vet ju fa&... men alltså här kan man inte skriva att någon har

dött liksom <_< ... ifall hon ska skriva det så kan hon PM:a de flesta hon känner istället! Alltså jag menar det är som att gå ut till torget vid hörnet och skrika att någon är död. Visst, vissa sörjer MEN man kan inte bara förvänta sig att ALLA sörjer, som sagt, vissa tror på att du ljuger... Inte för att jag liksom tar Zeus död så djupt, eller vad det nu som hänt! Jag kan säga att jag inte håller med någon...

Och ifall du nu vill skriva så får man ju detaljera mer! Också kan man inte snacka om slagsmål, exempel du tar dit svärd (osv.). Det var ju det dummaste jag nånsin hört på länge!

Jaja, det var min åsikt, ifall du är emot, varsegod ;) ingen hindrar dig (tror jag) men DET KOMMER ATT ALLTID vara min åsikt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vet ju fa&... men alltså här kan man inte skriva att någon har

dött liksom <_< ... ifall hon ska skriva det så kan hon PM:a de flesta hon känner istället! Alltså jag menar det är som att gå ut till torget vid hörnet och skrika att någon är död. Visst, vissa sörjer MEN man kan inte bara förvänta sig att ALLA sörjer, som sagt, vissa tror på att du ljuger... Inte för att jag liksom tar Zeus död så djupt, eller vad det nu som hänt! Jag kan säga att jag inte håller med någon...

Och ifall du nu vill skriva så får man ju detaljera mer! Också kan man inte snacka om slagsmål, exempel du tar dit svärd (osv.). Det var ju det dummaste jag nånsin hört på länge!

Jaja, det var min åsikt, ifall du är emot, varsegod ;) ingen hindrar dig (tror jag) men DET KOMMER ATT ALLTID vara min åsikt...

Word. B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

erm... ere så att vanlig artighet ere okänt på detta forum eh?

jag vill bara säga att dom flesta spöar inte skite av nån som sticker

för dt är vad ni gör fast med ord inte ens sketna skitar utsätts för sånt

av en grupp

ok ifall han spammat ner forum/ämnen och ljugit och trixat med data

men är dta skäl att hata nån ifall ni inte hade läst hans trådar

hade ni inte blivit störda av dta

jag fattar mig inte på er vem började hata eh?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

erm... ere så att vanlig artighet ere okänt på detta forum eh?

jag vill bara säga att dom flesta spöar inte skite av nån som sticker

för dt är vad ni gör fast med ord inte ens sketna skitar utsätts för sånt

av en grupp

ok ifall han spammat ner forum/ämnen och ljugit och trixat med data

men är dta skäl att hata nån ifall ni inte hade läst hans trådar

hade ni inte blivit störda av dta

jag fattar mig inte på er vem började hata eh?

Kan ha varit jag som han officiellt skrev.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

:) eeh allså efter som jag ljugit mycket iforummet e det dags för sanning från min sida me jag lämnade forummet för att ni inte verkar gila mej särskillt mycket efteratt snackat med 21#tor jag inte vi är lika stora fiender längre eller vadtycker du 21#? finaly_man har jag ochså snackat med.jag ska låta er fråga mej vad som helst i tråden exat vadsomhelst om mej och jag svarar ärligt denna gång.

eeh bara så ni vet jag e en tjejjapansk tjej men jag sa inte det från början för att jag tyckte inte at ni behövde lägga er i mitt liv. ;) några frågor.?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

:) eeh allså efter som jag ljugit mycket iforummet e det dags för sanning från min sida me jag lämnade forummet för att ni inte verkar gila mej särskillt mycket efteratt snackat med 21#tor jag inte vi är lika stora fiender längre eller vadtycker du 21#? finaly_man har jag ochså snackat med.jag ska låta er fråga mej vad som helst i tråden exat vadsomhelst om mej och jag svarar ärligt denna gång.

eeh bara så ni vet jag e en tjejjapansk tjej men jag sa inte det från början för att jag tyckte inte at ni behövde lägga er i mitt liv. ;) några frågor.?

ajuste det och du ness och orson ochså jag förstår mer ifall 21# och finaly_man tycker illa om mej än ni jag har alldrig ens skickat ett pm till er inte hatr jag komunicerat med er på nått sätt.rumiko vi båda tycks vara oense våra namn du gillar nog inte mitt namn ta reda vad det betyder först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan väl ändra lite i profilen då? ;)

Från Kille till Tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...