Naruto Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag vet ju fa&... men alltså här kan man inte skriva att någon har dött liksom <_< ... ifall hon ska skriva det så kan hon PM:a de flesta hon känner istället! Alltså jag menar det är som att gå ut till torget vid hörnet och skrika att någon är död. Visst, vissa sörjer MEN man kan inte bara förvänta sig att ALLA sörjer, som sagt, vissa tror på att du ljuger... Inte för att jag liksom tar Zeus död så djupt, eller vad det nu som hänt! Jag kan säga att jag inte håller med någon... Och ifall du nu vill skriva så får man ju detaljera mer! Också kan man inte snacka om slagsmål, exempel du tar dit svärd (osv.). Det var ju det dummaste jag nånsin hört på länge! Jaja, det var min åsikt, ifall du är emot, varsegod ;) ingen hindrar dig (tror jag) men DET KOMMER ATT ALLTID vara min åsikt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag vet ju fa&... men alltså här kan man inte skriva att någon har dött liksom <_< ... ifall hon ska skriva det så kan hon PM:a de flesta hon känner istället! Alltså jag menar det är som att gå ut till torget vid hörnet och skrika att någon är död. Visst, vissa sörjer MEN man kan inte bara förvänta sig att ALLA sörjer, som sagt, vissa tror på att du ljuger... Inte för att jag liksom tar Zeus död så djupt, eller vad det nu som hänt! Jag kan säga att jag inte håller med någon... Och ifall du nu vill skriva så får man ju detaljera mer! Också kan man inte snacka om slagsmål, exempel du tar dit svärd (osv.). Det var ju det dummaste jag nånsin hört på länge! Jaja, det var min åsikt, ifall du är emot, varsegod ;) ingen hindrar dig (tror jag) men DET KOMMER ATT ALLTID vara min åsikt... Word. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag har aldrig blivit utsatt för nåt obehagligt av she-o-rene, men jag tycker han verkar minst sagt suspekt... Jag menar, bara en sån sak som att byta namn var och varannan minut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Här ljög han igen. Han har inte lämnat. Jag sa ju det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 erm... ere så att vanlig artighet ere okänt på detta forum eh? jag vill bara säga att dom flesta spöar inte skite av nån som sticker för dt är vad ni gör fast med ord inte ens sketna skitar utsätts för sånt av en grupp ok ifall han spammat ner forum/ämnen och ljugit och trixat med data men är dta skäl att hata nån ifall ni inte hade läst hans trådar hade ni inte blivit störda av dta jag fattar mig inte på er vem började hata eh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 erm... ere så att vanlig artighet ere okänt på detta forum eh? jag vill bara säga att dom flesta spöar inte skite av nån som sticker för dt är vad ni gör fast med ord inte ens sketna skitar utsätts för sånt av en grupp ok ifall han spammat ner forum/ämnen och ljugit och trixat med data men är dta skäl att hata nån ifall ni inte hade läst hans trådar hade ni inte blivit störda av dta jag fattar mig inte på er vem började hata eh? Kan ha varit jag som han officiellt skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 :) eeh allså efter som jag ljugit mycket iforummet e det dags för sanning från min sida me jag lämnade forummet för att ni inte verkar gila mej särskillt mycket efteratt snackat med 21#tor jag inte vi är lika stora fiender längre eller vadtycker du 21#? finaly_man har jag ochså snackat med.jag ska låta er fråga mej vad som helst i tråden exat vadsomhelst om mej och jag svarar ärligt denna gång. eeh bara så ni vet jag e en tjejjapansk tjej men jag sa inte det från början för att jag tyckte inte at ni behövde lägga er i mitt liv. ;) några frågor.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 :) eeh allså efter som jag ljugit mycket iforummet e det dags för sanning från min sida me jag lämnade forummet för att ni inte verkar gila mej särskillt mycket efteratt snackat med 21#tor jag inte vi är lika stora fiender längre eller vadtycker du 21#? finaly_man har jag ochså snackat med.jag ska låta er fråga mej vad som helst i tråden exat vadsomhelst om mej och jag svarar ärligt denna gång. eeh bara så ni vet jag e en tjejjapansk tjej men jag sa inte det från början för att jag tyckte inte at ni behövde lägga er i mitt liv. ;) några frågor.? ajuste det och du ness och orson ochså jag förstår mer ifall 21# och finaly_man tycker illa om mej än ni jag har alldrig ens skickat ett pm till er inte hatr jag komunicerat med er på nått sätt.rumiko vi båda tycks vara oense våra namn du gillar nog inte mitt namn ta reda vad det betyder först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 :) eeh allså efter som jag ljugit mycket iforummet e det dags för sanning från min sida me jag lämnade forummet för att ni inte verkar gila mej särskillt mycket efteratt snackat med 21#tor jag inte vi är lika stora fiender längre eller vadtycker du 21#? finaly_man har jag ochså snackat med.jag ska låta er fråga mej vad som helst i tråden exat vadsomhelst om mej och jag svarar ärligt denna gång. eeh bara så ni vet jag e en tjejjapansk tjej men jag sa inte det från början för att jag tyckte inte at ni behövde lägga er i mitt liv. ;) några frågor.? Du kan väl ändra lite i profilen då? ;) Från Kille till Tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 alltså nu är det vansinig om musse eller zreecko vad nu han heter så kan han ju inte vara en japansk tjej jo kanske men eftersom han eller hon gillar ljuga så är det 15% att han eller hon talar saning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ....Ännu en gong har She-o-rene ändrat sig och har tänkt stanna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 asså orkar med hon ! man blir f*n skit trött på henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg