Gäst Spirtual Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Och jag skall ha tillbaka mina 50p som ja skickade :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Men han har ju inte lämnat så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 sicken miss grabbar kolla she-oh-renes poäng! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 sicken miss grabbar kolla she-oh-renes poäng! vad är det med det?? man har ju på banken också :P :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Men vad puttinuttigt då. Allvarligt, detta är ett forum. Jag tycker inte det är någon värd anledning att dra bara för att folk är emot dej. Jag tror det finns många som skulle vilja se mej väck härifrån - icke säger jag bara. Gör en ny användare isånafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 men rumiko....jag ännerinte mina föräldrar e adopterad. och det orden jag har lärt mej har jag inte lärt mej av att jag kommerfrån japan. du entei de e lugnt. och ni allså jag skickar inte tillbaka mina poäng för det verkligen e över och jag e en tjej du behöver inte tro på det men jag är det. men nu kan mitt diktaor period börja! :evil: see ya. hehe ska ta över fuska.se. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 men rumiko....jag ännerinte mina föräldrar e adopterad. och det orden jag har lärt mej har jag inte lärt mej av att jag kommerfrån japan. du entei de e lugnt. och ni allså jag skickar inte tillbaka mina poäng för det verkligen e över och jag e en tjej du behöver inte tro på det men jag är det. men nu kan mitt diktaor period börja! :evil: see ya. hehe ska ta över fuska.se. :P Det skulle jag allt vilja se :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 tro mej det ska du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 men rumiko....jag ännerinte mina föräldrar e adopterad. och det orden jag har lärt mej har jag inte lärt mej av att jag kommerfrån japan. du entei de e lugnt. och ni allså jag skickar inte tillbaka mina poäng för det verkligen e över och jag e en tjej du behöver inte tro på det men jag är det. men nu kan mitt diktaor period börja! :evil: see ya. hehe ska ta över fuska.se. :P Lycka till. Du lär ju bannas ganska snabbt. Varför inte skicka tillbaka poängen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 har en plan tänker inte delaa den med nån men jag har en. :lol: för att jag skickar tillbaka dom när det verkligen är över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 som vad???Låta räntan komma och skicka räntan till en annan och sedan sticka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 ni alla ska få betala ett dyrt pris och då menar jag verkligen dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg