Nafrali Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Kan man ha klaner i det? Och är det någon/Några som skulle vilja köra det med mig någon gong på open batle.net? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ja man kan ha klaner och jag vill gärna köra det någon gång med dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) Imorgon Altså den 6:e Augusti. Andra får också vara med...JAg kommer typ starta spelet klockan 19.55 och det ska heta: Svenska spelet och lösen ska va: "Gotsmanov" skriv hellst upp det. Tänck också på att " dom inte är med i lösenordet. Redigerat 5 Augusti 2004 av Flamed Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Lirar du open Flamed Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Japp, jag kan lira closed också men open är roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ja har du hero editor?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Ja, men jag vinner alldrig någon duel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 hur mycket har du i damage??jag har 4568k nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Typ jag med...Någon som vill lira nu???Om någon vill så skriv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag kunde spela men mina gubbar är borta... :D fast hero editor verkar vara skit om ni gör så lite skada... D2 item creator publik beta 0.2 och shadow amster ska det va :P jag kunde göra 19mille på min amazon med hjälp av de programmen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Gör någon snabbt da. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Flamed Jirachi jag vet nog varför du inte vinner någon duel du träffar inte slaget prova slå med handen det funkar nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg