Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 hmmm, har du alla vita saker no fear???Kan vi byta dom någon gonga då???för du kan väll kopiera dom??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Ja jag tror att jag har alla iallafall. visst, om du vill kann du få hela gubben (bara byta namn på den). Men det dröjer 2 veckor innan vi kan gjöra det, för sparningen är hos min pappa och ska till honnom om 2 veckor :( Då kan jag kopiera gubben och sedan ge den till dig. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 heter gubben typ miss horny eller något liknande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 nej, den heter "Chrille" (mitt namn) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag menar den som du laddade ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Då kan du ju zipa filen och öägga ut en länk här eller pm:a mig med länken till den zip filen med dom filerna din gubbe har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag menar den som du laddade ner Nej, tror den hette Baal´s Minion eller något i den stilen Då kan du ju zipa filen och öägga ut en länk här eller pm:a mig med länken till den zip filen med dom filerna din gubbe har. Men jag har min sparning hemma hos pappa och jag är hos mamma nu. Och jag åker inte till honnom förens om 2 veckor. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 ja men asså när du bkommer till han så kanske du kan göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 man kan säkert göra vita saker men visste ni att dom kan finnas på closed också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Finns dom???Nu har jag en stav som tar mer än 72000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 japp den byte du med mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Finns dom???Nu har jag en stav som tar mer än 72000 bhaa. vad lite. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg