Hoppa till innehåll

Diablo 2 Lod


Nafrali

Rekommendera inlägg

  • Svar 124
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

LoL jag vet inte hur man får Celebi och man kan ju typ inte få den om man inte laddar ner det från nåt ställe eller Kopierar den på nån kompis gameboy dessutom så kan man inte ta över typ 10000 om man inte fuskar. Det finns INGET vapen som kan göra så mycket i skada. Dessutom så kanske det ändå bara tar typ 300 liv per slag :lol: haha :ph34r:

post-3-1092413993_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LoL jag vet inte hur man får Celebi och man kan ju typ inte få den om man inte laddar ner det från nåt ställe eller Kopierar den på nån kompis gameboy dessutom så kan man inte ta över typ 10000 om man inte fuskar. Det finns INGET vapen som kan göra så mycket i skada. Dessutom så kanske det ändå bara tar typ 300 liv per slag :lol: haha :ph34r:

Vad har Celebi men diablo att göra?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LoL jag vet inte hur man får Celebi och man kan ju typ inte få den om man inte laddar ner det från nåt ställe eller Kopierar den på nån kompis gameboy dessutom så kan man inte ta över typ 10000 om man inte fuskar. Det finns INGET vapen som kan göra så mycket i skada. Dessutom så kanske det ändå bara tar typ 300 liv per slag :lol: haha :ph34r:

Gameboy? celebi? nu e du nog allt ute och cyklar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...