Legoman Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Alla är i stort sett lika bra, enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Inte Pichu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jo. Hans b+</> attack äger ut Pikachus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (0013 @ 07/08-2004 01:46:14) Gubbarna har olika styrkor och svagheter mot sina "likheter". Capt. Falcon är mycket snabbare än ganondorf, men ganondorf är kraftigare än falcon. Ganondorf tycker jag är bättre. Pikachu är helt klart bättre än pichu, eftersom att pikachus attacker är kraftigare och han skadar inte sig själv varje gång han gör en elattack. Mario och Dr Mario är nästan exakt likadana. Det finns några små skillnader som har nästan ingen betydelse. Valet mellan dr mario och mario är en fråga om smak. Själv föredrar jag dr mario, varför vet jag inte. Du har glömt Marth och Roy, där jag tycker Roy är mycket bättre därför att han har mycket kraftigare attacker än marth. Skillnaden är samma som mellan capt falcon och ganondorf, marth är snabbare, men roy är starkare. dessutom tycker jag att roys B-attack är mycket bättre än marths. Pichus Attacker är minst Dubbelt så starka som Pikachus. Falco Och Fox har du glömt. Där tycker jag Falco bäst om. ja men när han gör nån blixt attack eller åskattack så skadar han sig själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Pichu har en ganska bra smash A attack också är han rolig att vara men jag tycker inte han är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 C.folkon,Pichu,DR.Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 cp falon picatchu mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Ganadorf vs Zelda=Zelda pichu vs picahu=pichu fox vs falco= -------- marht vs roy=Roy Dr.mario vs mario=Dr.mario luigi vs peach=Luing meowtow vs jigelipuff=Mewtow ice clibers vs "Mr game"=Ice clibers bowser vs DK=Bowser ----------------------------------------Ssbm e bäst!-------------------------------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Ganondorf VS Zelda? Är det inte Ganondorf VS CaptinFalcon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jo det är c.falcon vs ganondorf,link vs ylink. men du fattar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Captain Falcon Pikachu Mario (Luigi) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Bha...Det spelar väll ingen roll eller? Jag bryr mig inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg