mario Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 snart är det kräftfest! var komer ni fira kräftfest? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 ähh kräftskiva heter det.. Och ja, Jag kommer att ha kräftskiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Kräfter är asäckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Hatar kräfter me... Men när vi har kräftskiva då kör alla ett race me typ såhär lite grejjer som kan rulla som cykel på stödhjul ex... skitkul är de... Hela gatan tävlar då asså ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Nä, fy f*n heller! ... Det var dock ganska kul på förra kräftskivan ( Första gången jag åt Kräftor ) när min pappa spelade "kräftkalas" med Eddie Meduza hela tiden... Annars är kräftskiva inge kul... Inge god mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Nejj.... maten är skit.... Men annars mycke folk o massa bärs "skojjar" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Blir väl med tjejen, grabben & en polare med tjej. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Joo.... Jag tror jag går me gänget.... Föräldrarna är verklig pinsamma när dom är fulla :D Skojjade de där me fulla :lol: Men jag tror jag går me Jossan & Marre Redigerat 7 Augusti 2004 av Link78 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jo, det ska bli roligt..men ikväll kommer det bli roligare! då är det en stor fest här i socknen (ett län i ett län :s ) och alla kommer.. till kräftskivan ska jag nog fixa egna kräftor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Vadå? Gå och meta i en vattenpöl? "Skojjar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 AHHAHAHHAHAHAHA jätte skojzig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Kräfter är asäckligt Håller med dej Stenhårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.