Hacker Timpa Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 :( kan nogon hur man får de 5 ecips lr va de nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 va? vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 :( kan nogon hur man får de 5 ecips lr va de nu heter Ecips? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jo de 5 bästa vapnena som fins jag moste ha dem för att komma vidare på advace lr hur det nu stavas :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jaså... :huh: säg mej... villken level är din starkaste på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 :medieval: Kotemon i level 61 Men jag har startat om på nytt för de andra låg runt 20 så de jag kör me e Agumon, Veemon och Giulmon ca lev 26 alla ska klå presidenten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 vilken president? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 vilken president? :cry: ni som inte vet, de e lönt att ni skriver, de hjäper ingen undrar ni nått så får ni göra en ny tråd. :angry: för att få de 5 starkaste epic items så måste du ha alla items som du har fått av digimonbossar. Sen ska du ge dem till nårra digimon som lägger ihop två av dem så att de blir starkare. till sist har du bara 5 kvar o de e dem som e de starkaste epic items. har du dödat Galactismon utan att göra de så kan du lika gärna börga om hela. jag kommer med mer information. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 varför säger du att det är lönt att skriva om man inte vet vad det handlar om? :angry: menar du inte att det INTE är lönt att skriva om man inte vet vad det handlar om? :angry: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 varför säger du att det är lönt att skriva om man inte vet vad det handlar om? :angry: menar du inte att det INTE är lönt att skriva om man inte vet vad det handlar om? :angry: :student: kolla! killen behövde hjälp! inte en massa bullshit! låt dem som kan förklara! :angry: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 (redigerat) varför säger du att det är lönt att skriva om man inte vet vad det handlar om? :angry: menar du inte att det INTE är lönt att skriva om man inte vet vad det handlar om? :angry: :student: <{POST_SNAPBACK}> jag frågade ju bara! :evil: men i alla fall...ska snart möta presidenten ändå! och du behöver inte skriva sånt där ändå...ursäkta att att jag svarar på mitt eget svar men det hände något konstigt... :unsure: Redigerat 29 Maj 2005 av mj070 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg