Manga Master Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Kan ni inte typ fixa så att man kan köpa en sak så har medlemmarna en liksom egen inläggs räknare? Inläggen kan stå liksom i Gästboken eller så..... Då kan ägarna sätta upp en egen ranking lista etc.. Skulle vara lite roligare då... *Anmält min tråd och sagt att de ska flytta den till fuska.se* Redigerat 7 Augusti 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Titta under din avatr och på din presentation där står det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 :blink: ja va sråe de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Titta under din avatr och på din presentation där står det faktiskt. Han menar typ inläggs räknare på någon/ra grupp/er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 han menar inläggs räknare i gruppforumen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Svårt att förstå vad du menar MM? Menar du att medlemarna i grupparna ska få en egen inläggsräknare som tillhör bara det forumet, som altlså räknar samanlagt mina inlägg i det forumet och inte övrigt. Eller att alla medlemars inlägg räknas ihop så man kan se det i gruppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag fatta 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Vad står det henke97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Svårt att förstå vad du menar MM? Menar du att medlemarna i grupparna ska få en egen inläggsräknare som tillhör bara det forumet, som altlså räknar samanlagt mina inlägg i det forumet och inte övrigt. Eller att alla medlemars inlägg räknas ihop så man kan se det i gruppen? Du förstår ju exakt!Att alla får en egen inläggsräknare som tillhör bara det forumet, som altlså räknar samanlagt mina inlägg i det forumet och inte övrigt. Detta e det jag menar! Typ om nån skriver i grupp-forumet så står det typ i gäst boken Zonen (så heter ett grupp-forum) Zonen - 1 inlägg. Skriver han 10 i Zonen och 3 i allmänt så blir det ändå bara Zonen - 10 inlägg eftersom det är i grupp-forumet han skriver.... Förstår ni nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag fattade från första början =) bra idé :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Ja mycket bra idé,hade vart kul att se hur många inlägg man gjort i GF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.