Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Kan ni inte typ fixa så att man kan köpa en sak så har medlemmarna en liksom egen inläggs räknare?

Inläggen kan stå liksom i Gästboken eller så.....

Då kan ägarna sätta upp en egen ranking lista etc..

Skulle vara lite roligare då...

*Anmält min tråd och sagt att de ska flytta den till fuska.se*

Redigerat av Manga Master
Skrivet

Svårt att förstå vad du menar MM? Menar du att medlemarna i grupparna ska få en egen inläggsräknare som tillhör bara det forumet, som altlså räknar samanlagt mina inlägg i det forumet och inte övrigt. Eller att alla medlemars inlägg räknas ihop så man kan se det i gruppen?

Skrivet

Svårt att förstå vad du menar MM? Menar du att medlemarna i grupparna ska få en egen inläggsräknare som tillhör bara det forumet, som altlså räknar samanlagt mina inlägg i det forumet och inte övrigt. Eller att alla medlemars inlägg räknas ihop så man kan se det i gruppen?

Du förstår ju exakt!

Att alla får en egen inläggsräknare som tillhör bara det forumet, som altlså räknar samanlagt mina inlägg i det forumet och inte övrigt.

Detta e det jag menar!

Typ om nån skriver i grupp-forumet så står det typ i gäst boken Zonen (så heter ett grupp-forum) Zonen - 1 inlägg.

Skriver han 10 i Zonen och 3 i allmänt så blir det ändå bara Zonen - 10 inlägg eftersom det är i grupp-forumet han skriver....

Förstår ni nu?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...