Quicksilver Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 fäänt alltså ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Det går inte att få en bobomb med Pech???????????????????? Det verkar som man kan det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Jag har aldrig dragit upp ett item så jag tror chansen är mindre än "supersmällen"... "Supersmällen" har 12,5% chans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Hur kan du veta det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 typ lika stor chans att luigi får sin super-smäll nätr man gör >b azo nånting med 3 % av 100 LOL!! jag får den typ var 15-20:e gång ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Om ni har 2 kontroller så testa att spela mot en kompis och båda är peach. Och dra upp grönsaker hela tiden. Då har ni dubbel chans. Det är nog lika ovanligt som att få Celebi i en pok'eboll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 jag med.eller är det 1000 mot 1 Var det inte litte överdrivet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg