Gäst 0018 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) när jag spelar tx.l pac man då får jag 10.000 poäng men jag får inga poäng men det står att man ska få 10.000 poäng för att få fuska.se poäng och på simon så har jag t.o.m slagit recor på 55 men jag har inte fått några poäng snälla kan någon hjälpa och säja hur man får poäng på spelena :( :( :( Redigerat 7 Augusti 2004 av SSBM Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Du måste ta något med att spara record eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Du måste nog spara ditt spel oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 mmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ja och om du ser Poängen i spelet så betyder det inte att du får poäng i forumet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ja och om du ser Poängen i spelet så betyder det inte att du får poäng i forumet <_< han trodde väl inte att han fick så mycket fattar du väl <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ???vem pratar du med??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Är ni dumma eller, gör det lätt och säg att du måste klicka på "Submit Score" när du har förlorat eller vunnit spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 du måste få record ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 record?nej jag tror att det är det finaly_man sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Finaly_man :Helt rätt Men det är en skum grej SSBM master leder ju Simon Alltså måste han ha skickat in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.