iroc777 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Hur hittar jag Gohma? Jag har den stora nyckeln men vet inte vart jag ska gå... Help mej please. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 svar vem är Gohma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Gohma är första bossen på Ocarina Of Time (N64). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 är det inte andra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Ghoma är visst med i zelda the wind walker! Hzon är första bossen. Var är du någonstans? om du är i samma rum som du fick nyckeln i ska du ta dig tillbaka en bra bit, du måste först ta dig upp från det stället där man förstörde en bur,sedan ska du fortsätta så att du kommer tillbaka till stället där man skärde av repen på en rep bro, där ska du ta en kruka med vatten (som finns i närheten av dörren) spring med den till änden me skattkistan på högra sidan sprutar det upp lava när den slutar med det ska du kasta krukan på det stället så att det blir en plattform hoppa upp på den och du kommer upp. Gå igenom dörren där och använd dig av grapplin hook för att ta dig tillbaka till rummet där boss dörren är. sedan är det bara att ta sig över till dörren med hjälp av grappling hook. Om du behöver mer hjälp sicka bara ettmeddelande till mig. lycka till med bossen :cool: :D :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Ghoma... jasså är det den jag trode det var en helt annan person jo ja Ghoma är första boss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Dendär insekten man ska skjuta i ögat men den finns väl inte med i WW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iroc777 Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har tagit mig upp från buren som jag gjorde sönder, alltså jag kom upp med hjälp av lavan. När jag går vidare så kommer jag till bron som jag skar sönder repen på, men jag är under den. Hur ska jag komma upp dit?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag hänger inte me inte finns väl gohma i tww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iroc777 Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jo, den första bossen... Vet du hur jag ska ta mig dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Är det där lava monstret samma som den där insekten i OCT? Lite svårt att veta eftersom man inte ser deras namn i WW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ghoma finns INTE i WW. jag har själv spelet och kan aldrig minnas att jag träffat på någon fiende som skulle kunna förknippas med Ghoma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg