mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hur länge har ni varit på fuska.se som senast eller som mest? :huh: mitt record är kl halv sju till kl halv ett! då var jag utte på internet hella dan! jag slutade för att ingen var online anars lengre! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 humm, just nu har jag suttit här hela dan.. med lite pauser då, och då.. man måste ju äta också... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 humm, just nu har jag suttit här hela dan.. med lite pauser då, och då.. man måste ju äta också... :) Som jag då.... Sitter här varje dag i ungefär hela dan... Så jag kan inte bestämma som mest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (Link78 @ 07/08-2004 23:47:39) humm, just nu har jag suttit här hela dan.. med lite pauser då, och då.. man måste ju äta också... :) Som jag då.... Sitter här varje dag i ungefär hela dan... Så jag kan inte bestämma som mest... du kör ju också bmx eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 mm, nää det är en vääldigt trevligt sida!! har man inte lunar, helgon m.m (som alla fjortisar! hahah) :P ... så blir det väll mest sånt här man är inne på!! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 *Tar upp en gigantisk megafon* "GET A LIFE!" Nä, skämt å sido. Men personligen skulle jag aldrig palla länge än 45 minuter här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 vet inte,kanske hela dan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag gör bara tills jag känner att jag måste gå ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Ungefär 1h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.