mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 norton antivirus eller norton internet security är det nån som har det? :huh: det borde alla ha! jag har norton antivirus,norton internet security! ;) har aldrig haft ett enda virus! B) det är det bästa skydd som finns! vad tycker ni om det? jag tycker det är fantastiskt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 ja det har jag... aldeles nyss stoppade det programmet ett virus på våran dator... väldigt bra!! det borde alla ha!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Norton är bra, men ibland lite för bra. Ibland kan det stoppa Explorer för att det "försöker få åtkomst till internet". Detta kan man ju ganska lätt ändra på om man trixar lite. Men var lite försiktiga med Norton bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 humm ja vi hade fått några (2) virus innan, men sen så skaffa vi det, och efter det har vi inte haft några... så jag tycker det är vääldigt bra!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 ahr nåt av dem,ganska nytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) har nortonAntiVirus2002 eller var det 2003 men har ominstallerat windows xp har inte det längre på datorn Redigerat 8 Augusti 2004 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har Det. Eller hade. Vi ha rensat hdd:n så jag vet inte om den finns kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Vi har den jippi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag vill ha det :( jag har f-secure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Yup har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 bästa som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.