Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 man kan ju gå in och ändra det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Namn: Vill inte säga det Ålder: 12 Vikt: 58,4 Längd: 1,55 Kön: Kille Bor: Linköping (Jag är halv-dansk och halv-svensk. Föddes i Västervik) Smeknam: Säger jag det kan man lätt gissa till sig mitt riktiga namn... Känntecken: Glasögon, lite överviktig, gillar spel, har ett armband på höger arm där det står "JGAMER". Redigerat 9 Augusti 2004 av JGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Namn: Vill inte säga det Ålder: 12 Vikt: 58,4 Längd: 1,55 Kön: Kille Bor: Linköping (Jag är halv-dansk och halv-svensk. Föddes i Västervik) Smeknam: Säger jag det kan man lätt gissa till sig mitt riktiga namn... Känntecken: Glasögon, lite överviktig, gillar spel, har ett armband på höger arm där det står "JGAMER". :cool: Wey jag är också född i Västervik!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Om man inte ändrar så står det att man är kille. Sjuk standard som finns över hela världen. Samma sak att killar bestämmer om tjejer får ta abort eller inte...iaf Namn: ... Ålder: Gammal Vikt: Typ 50 kg, Mer säger jag inte Längd: 1.60, kort människa med vännar som är huvudet längre. Ni är yngre än mig men ändå längre. Suck så orrätvist Kön: Kan inte riktigt bestämma mig, född tjej men funderar på att byta, eller bara ignorera Kännetecken: Stora levisjeans, just nu glasögon men oftast linser. Hittas lättast i skogen med sällskap av knytt, alver och orcher. Annars hittas jag framför min Tv med en svart PS2 kontroll i handen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Namn: Det kan ni undra över! Efternamn: Det med! Ålder: 13 år Längd: ca 150-157 (kort för min ålder) Vikt: ca 40 kg Kön: Male (Kille) Kännetecken: inga vet nåt om mig för jag sitter hemma hela tiden :D intressen: Data, Forum, Anime/Manga, Photoshop m. m Redigerat 10 Augusti 2004 av Manga Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Namn: Det kan ni undra över! Efternamn: Det med! Ålder: 13 år Längd: ca 150-157 (kort för min ålder) Vikt: ca 140 kg Kön: Male (Kille) Kännetecken: inga vet nåt om mig för jag sitter hemma hela tiden :D intressen: Data, Forum, Anime/Manga, Photoshop m. m Ehh... jag är lite överviktig, men du... 140 kg!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Namn: Det kan ni undra över! Efternamn: Det med! Ålder: 13 år Längd: ca 150-157 (kort för min ålder) Vikt: ca 140 kg Kön: Male (Kille) Kännetecken: inga vet nåt om mig för jag sitter hemma hela tiden :D intressen: Data, Forum, Anime/Manga, Photoshop m. m Snacka om överviktig. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 man är fortfarande människa..och så länge manga master inte lider av det så e det ju lungt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det ska nog vara 40 kg. Annars skulle han inte ens kunna stå upp. Hans BMI (157cm räknat) skulle bli 56.80. Fetma börjar på 30. Så han skrev nog fel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Ja e ju lite tjock :D Skojade bara.. #21 har helt rätt, det skulle stå 40 kg.. *ändrat* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Namn:---- Ålder:10 Vikt:32kg Kön:Kille Längd:ca 140 Gillar:Fotboll Hatar:Att se in i kroppen Jag föreställer mig en: kort smidig kille på 10år :) Redigerat 10 Augusti 2004 av Frooz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Namn:Johan ålder:11(fyller24 oktober) vikt:40kg längd:155cm kön:snopp :lol: favvo program:HEY ARNOLD *skojjar* Redigerat 10 Augusti 2004 av Uzama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg