Magne Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Mitt fusk bara försvann. Det ståg att det var upplagt men det var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Konstigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 hende för mig med jag skickade in ett fusk hur man får alla troferer och jag fick ett mayl där det sdog Ditt inskickade fusk för spelet Super Smash Bros Melee blev godkänt, du hittar det nu på http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=2935! mvh FuskaBot och när jag kolade på mitt fusk då fans den inte där!?! och då blev jag så rasande :evil: då hade jag skrivit allt det där i onödan! kan ni tenka er hu lenge jag har skrivit!?! GRRRRRRRRRRRR!!! :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Nej men det verkade jobbigt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 det är det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 admin kanske trodde fusket inte var giltigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ähhh de tror jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 funka inte heller för mig! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Skicka en länk till sidan med fusket där ni skickade in till mig i pm så jag kan kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Mitt fusk bara försvann. Det ståg att det var upplagt men det var det inte. Till vilket spel var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (Master_Link @ 12/08-2004 10:40:12) Mitt fusk bara försvann. Det ståg att det var upplagt men det var det inte. Till vilket spel var det? ssbm skrev han ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (Samus the king @ 12/08-2004 10:42:58) (Master_Link @ 12/08-2004 10:40:12) Mitt fusk bara försvann. Det ståg att det var upplagt men det var det inte. Till vilket spel var det? ssbm skrev han ju Ockej jag förstod inte att det betyde super smash bros melee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.