Legoman Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Klart, finns det någon roligare spelenhet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 ja :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Visst :D, det är väl kul. Lite annorlunda spel..Lite "barnsligare"..:D, Xbox är det jag rekommenderar men Gamecube är mycket billigare..så det är väl bättre då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Klart, finns det någon roligare spelenhet? nej! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 ja det är det värt. jag tycker verkligen att du ska köpa game cube! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 DET SKA DU KÖPA!!!!!!!!!!!!!DET E ETT JÄTTE ROLIGT roliga spel är; 1.super smash melee 2.luigi mansion 3.timesplitters2 VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATime spliters2 suger så järdra mycket så det är inte sant :o :o man tar typ spel somm SSBM f zero GX och många mer här kommer lite dåliga saker om TS2 som det är dåligt sett att styra inte heller så bra grafik och multiplayer att man kan springa runt med en apa exepel hej kolla på mej jag är en apa ooooo :visslar: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Lite fel he he he Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bröderna3 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 det är betre en det där losiga xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 ja det är värt att köpa game cube. för att game cube är ett bra spel!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Xbox e ganska bra faktist,man kan ju ladda ner spel,videor och hela filmer med Xbox men man behöver nåra saker.. Men jag ska köpa Gamecube med Zelda The WindWaker snart..för jag e typ "ZeldaNörd" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Xbox är kul men gc är mycket roligare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Ja, starta inget bråk nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg