Mezox Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Vem har tittat på filmer de goda besegrar alltid. Jag är ANTI-fusist Redigerat 10 Augusti 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Ren j*vla sandlådenivå nu. :angry: Jag lämnar nog forumet tills she-o-rene bannas. Meddela mig då. Det är så pinsamt dålig nivå. She-o-rene har förstört hela forumet & tänker göra det åter igen nu. När ska hon bannas egentligen? :huh: Hela forumet förstörs p.g.a. det. Nu kommer hon med fusisterna & om det går som tänkt kommer hon att bannas inom kort. Då kanske det blir lugnt här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Ren j*vla sandlådenivå nu. :angry: Jag lämnar nog forumet tills she-o-rene bannas. Meddela mig då. Det är så pinsamt dålig nivå. She-o-rene har förstört hela forumet & tänker göra det åter igen nu. När ska hon bannas egentligen? :huh: Hela forumet förstörs p.g.a. det. Nu kommer hon med fusisterna & om det går som tänkt kommer hon att bannas inom kort. Då kanske det blir lugnt här. jupp tänker jag oxå gjöra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vad har du fått fusist från? alltså den låter ju för jävligt, på nåt sätt vill jag att admin låser denna forum och bannar she-o-pucko! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag ska inte ta över fuska.se jag skall ta över er. och ingen kan stoppa mig för det är lagligt enligt fuska.se lagen. jag ska använda cirka 100.000 poäng för att min hämnd. nej vi är inte rasister på något sett! Så ni är i mot mig? Jag skall krossa er som bananflugor mot en grässklippare. allå inte bokstavligt. men vi skall bötfälla alla som är i mot oss. jag har resörserna. Adam och Camilla 1 2 generals. Lukas A lukas K christoffer R patrick L olivia P linia P evelina A kim B mm...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ta det lugnt kite..hon/han kan anmäla dej för personligt påhopp..då kan du få en varning..och det vill du väl inte :huh: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Man kan snarare anmäla henne för onödigt snack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) förlåt, det är så att jag inte orkar med henne... vad ska jag ha poäng till när jag nu har redan ändrat namn! :lol: :D :gitarr: jaja, jag ska lyssna på #21 nu, ska lämna detta forumet "must force the temptation" tills hon blir bannad! Redigerat 10 Augusti 2004 av Kite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 tyvärr så kan man inte det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Hur ska ni kunna bötfälla oss? Om vi vägrar betala då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 tyvärr så kan man inte det ;) Vad kan man inte göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) undrar vad han/hon menar med "hänger på tuben"..? EDIT: master_link, man kan inte anmäla för onödigt snack..skulle isåfall vara §1.11.. Redigerat 10 Augusti 2004 av Green Devil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg