JGamer Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag öppnar en bild, sparar som bitmapp (paint-bild), öppnar den i bitmapp och börjar rita! Eller som på Double Eye MewTwo (skrev för snabbt så blev det Eey istället), kopierar en "bit" och flyttar nån annanstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Ytterligare en till, men den är bara ihopsläng sådär... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) var hittade du bilden? :blink: ¨ v Redigerat 10 Oktober 2004 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 coolt, tänk att man kan göra sånt i paint... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Här är en omgjord bild på ssbm när sonic e med :P http://hkdreamcast.com/supermash-sonic.jpg Den hära gjorde jag nyss också! :D (Lånade din mewtwo bild ;P) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/bettersonic.jpg Redigerat 10 Augusti 2004 av Soul_Calibur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Fräckt med sonic :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 det står ju en mewtwo beskrivnig på sonic ju /8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 kuliga saker du gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Joru, är man tillräckligt bra kan man få det att se 3D aktigt ut.. Min kusin kan det.. :rolleyes: Men JGamer, riktigt fina bilder du kokade ihop där.. ;) Jag gör inte nya bilder. Jag tar en bild och så ändrar jag bara på den lite grann! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Det står en mewtwo beskrivning för att jag lånade Jgamers bild. Eftersom jag själv inte kunde hitta någon :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 försök fixa texten ocå då blir dt j****gt coolt tänk att man kan göra sånt i paint jag försökte ocå gör en avatar för ett tag sen men dt sk*t sig färgpalleten ere för ske*en i paint (då menar jag inte corel paint utan dt programm som ingår i windows: mspaint) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Var hittade du originalbilden.(Mewtwo)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg