nebbig Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Inte om du sparar den i .bmp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) jag använder paint( som alltid :( )köp photoshop det är dyrt men det är värt... eller så kan du gå in på den hära och ladda ner det i en månad! PS.Om du laddar ner det en gång så kommer du ej kunna ladda ner den igen höhö min fakeblid suger.... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...fo-_kopiera.gif Redigerat 28 Oktober 2004 av Haddi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Är den gjord i paint eller PS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 6,man Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Den var bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Är den gjord i paint eller PS? photoshop det blev damp med datan så när jag tryckte lite på mans mage försvann den! lol :gitarr: tack 6,man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (Haddi @ 28/10-2004 15:18:44) jag använder paint( som alltid :( ) köp photoshop det är dyrt men det är värt... eller så kan du gå in på den hära och ladda ner det i en månad! PS.Om du laddar ner det en gång så kommer du ej kunna ladda ner den igen höhö min fakeblid suger.... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...fo-_kopiera.gif progrmmat gör en ändring i registret ta bort den och du kan ladda ner det igen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (shacti @ 28/10-2004 16:32:21) (Haddi @ 28/10-2004 15:18:44) jag använder paint( som alltid :( ) köp photoshop det är dyrt men det är värt... eller så kan du gå in på den hära och ladda ner det i en månad! PS.Om du laddar ner det en gång så kommer du ej kunna ladda ner den igen höhö min fakeblid suger.... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...fo-_kopiera.gif progrmmat gör en ändring i registret ta bort den och du kan ladda ner det igen ;) orkar man det så... ska på träning snart så att ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Adult Link med Kokiri sword Jag använder Paint och Ulead photo Impact, typ ett vanligt bildprogram. Redigerat 28 Oktober 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Snygg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag gör snart en ny bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 hur gör man bilder!?!?(exakt beskrivning tack!) :unsure: :cry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Gå till Google.se sök på link,mario etc. spara bilden sen öppnar den i paint eller vad du än har för ritprogram och sen ritar du eller ändrar på bilden lite,så har du en fake! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg