nebbig Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Den var väl rätt bra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 hur klipper man ut bilder och klistrar in i en bild??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman1 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 titta här ganska dålig ellerhur mario.PSF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 mm.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 säg hur man lägger in dom bilder man har gjort!!!! :cry: :( :unsure: :o :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) Tryck på svara sen ser du under smiliesarna står det bifogad fil. tryck på bläddra där bredvid sen på bilden du vill lägga ut. håller på med en bild men mitt bild-program krashade. :( Redigerat 4 November 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 säg hur man lägger in dom bilder man har gjort!!!! :cry: :( :unsure: :o :angry: trycker på blädra under ditt inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag gör mina bilder i paint och tex. min avatar e gjord i paint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Därför den är så ful ? ^^ Använd Photoshop..sååå mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Använd och använd....man får betala för sig.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 ja det får man! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 photoshop e svindyrt never ever att jag använder det jag e nöjd med mina paint bilder men aja back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg