shacti Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 har precis köpt en ny spelare en mp-110 från JoS skulle vilja veta vad ni har köpt (ifall ni haren alltså) och vad ni anser om mp3 samt spelaren ni köpt personligen tycker jag min spelare ere väldigt bra skriv gärna prestandan och extra grejer (då menar jag batteritid, vikt, minne tillbehör) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) har sett min dröm mp3 spelare hos netonnet. den har 60GB hårddisk (16 000 låtar kan man få in på den) och om jag minns rätt så kostar den bara 3500:- men tyvärr så finns det ingen radio på den:( ska se om jag orkar så ska jag lägga upp en länk till den. EDIT:dom har tagit bort den från sin hemsida tyvärr :( så jag kan ej länka till den Redigerat 12 Augusti 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 synd kolla bilderna bild 1bild 2 fast med väska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) Jag spelar mp3 på datorn hellre. Redigerat 12 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag spelar mp3 på datorn hellre. men om du ska åka ngn stans, till stranden kanske och duu vill lyssna på musik... tar du med dig hela datorn och en 50 mil lång förlängingssladd lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 han kanske inte e mp3 beroende som jag lol han kanske klarar sig utan musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 har sett min dröm mp3 spelare hos netonnet. den har 60GB hårddisk (16 000 låtar kan man få in på den) och om jag minns rätt så kostar den bara 3500:- men tyvärr så finns det ingen radio på den:( ska se om jag orkar så ska jag lägga upp en länk till den. EDIT:dom har tagit bort den från sin hemsida tyvärr :( så jag kan ej länka till den Köpte en sån åt en komipis..Brorsan ska också få en sån (kanske) Finns nu en med 100 GB har jag för mig som vi kanske ska få) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 och dt ere inte en hårdisk spelare? utan en flashminne spelare? wow asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.