Zvamp_master Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag har precsis klarat light foot testen! något förslag hur man skulle kunna göra på sperit testet? jag har klarat det en gång men jag kommer inte ihåg hur jag gorde jag vet att man ska hålla den röda markören på det gröna men det e ju så svågr snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 försök att konsentrera dig och strunta i allt som händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Det e det jag gör ju...... Men det hjälper ju inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag vet första gången jag körde spelet klarade jag The test of fear direkt men nu när jag försöker klara ut spelet igen är det omöjligt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Gör precis som mega sa. Annars är det omöjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 tja jag är klar med det nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 varför frågar du då om du har varvat spelet Zvamp_master? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 bra fråga ifall man klarat ut det bord man ju veta han kanske inten alls har klarat ut det :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 det såraste testet i hela spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 det svåraste är att flyga med fågeln i dragon rock :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg