Gäst bikboy Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag hatar PS3. Alla pjärsvins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ska lätt köpa hoppas admin gör ett forum om ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 daaaaaaaaaaa........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Coola bilder viste inte att de skulle komma ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det skulle vara bra om Sega och Sony skulle göra en konsoll tillsammans ;). Men PSX är inte PS3 så ni bara vet. Tror att den kommer i slutet av år 2005. Den kommer bergis bli jätte dyr i början. Typ 5000 kr som PS2 kosta i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Vad är Xenon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 PSX är inte PS3! PSX är en ny version av PS2 som har hårddisk och DVD-brännare blandannat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Det är inte säkert att Microsoft kommer att få tillåtelse att göra en spelmaskin tillsammans på grund av konkurens mässiga skäl.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag har nyss läst på playstations hemsida... PSX har en grej som gör att du kan göra en egen video och kan ladda ner demo spel till konsollen ( tror jag läste fel )... PSP har också en MP3 spelare i sig, sen vet jag inte mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Skulle sony gå i konkurs det tror jag inte kanske efter 10år utan att ha sålt nått så kanske men jag tror att sony kommer att hänga med och om den ska vara så bra varför är du så ???? då din ????? och ????? så säg mig då hur vet du det det kanske blir en skit konsoll :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 titta på vår avatar så får du se ett exempel! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (redigerat) Det där måtte väl vara fake...Dvs bilden nån just visade. Redigerat 15 Februari 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg