Mezox Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag har hört talas om Mini-poke den heter något med Mini som spelar pokemon. Den är bärbar. Vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 öööh...menar du pokémon mini? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 om han menar pokemon mini..så har jag en... det är ju tråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ja, det finns ju bara 3 spel eller något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jag saknar bara en så har jag alla??? det är ju tråkigt det är skit litet!!! och fult... det va någon som försökte sno min pokémon mini.. hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Pokémon mini? Förjäkligt. Hur kommer man på en sån usel idé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ja men det är rätt bra för att va så liten!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Vad är det för någonting? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 En liten spelmaskin i samma storlek som ett Pokemon Pikachu. Den har en liten svartvit skärm, skakfunktion och skaksensor. En spelkassett med 6 minispel medföljer, ytterligare 3 spel finns att köpa...........en helt värdelös maskin... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ja där har du rätt. skiti ful f*n! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Inget vidare alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 jag har en sån där hehe lite skojig ibland måste pikachu gå på toa ibland äta ibland sova om man misslyckas så dör man :blink: när jag inte gjorde nåt åt han fungera inte spelet så med min kompis också :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg