Gäst max99 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 kvarts e fjärde del! min farmor var finsk och min mormor var ungersk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag är hel svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 detta är en krånglig historie som jag berättar en annan gång men jag är 10prcent cypern 10procent tunisien 10procent bahamas 30 procent svensk men jag är född i sverje har alldrig varit i bahamas eller cypern så jag anser mej som svensk.och sen jusste jag e lite japansk ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 detta är en krånglig historie som jag berättar en annan gång men jag är 10prcent cypern 10procent tunisien 10procent bahamas 30 procent svensk men jag är född i sverje har alldrig varit i bahamas eller cypern så jag anser mej som svensk.och sen jusste jag e lite japansk ochså. Vilket medborgarskap har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Master link kan du gå in på Nintendo 64 forumet och Hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Stolt Skånsk. Sammahär typ.fast jag e inte född i skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sora_92 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ja e hel svesnk bor i en sån typisk svensk by tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 halv svens halv iranisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Eftersom jag är Norrlänning så är jag inte svensk enligt vissa. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 e dom dumma i huvet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag är hälften norsk och hälften svensk! Många hakar upp sig på det där med norsk väldigt mycket. Fattar inte varför. De tycker att det är nåt väldigt anmärkningsvärt med att ha en mamma från Norge och tycker att jag är helnorsk bara för det. Kallar mig norskan och sånt. Det är som om de inte ser resten av min person, utan bara att jag har norskt blod i ådrorna. Men jag är ju född och uppvuxen i Sverige, pratar svenska och är svensk medborgare, så jag känner mig inte norsk alls! Det verkar som om vissa tycker att Norge är ett väldigt konstigt land och därför kan de inte släppa att min mamma är därifrån. :( Men den norska kulturen är ju den som mest liknar vår kultur i hela världen! Det är väl mer anmärkningsvärt om nån är helmarockansk eller helindonesisk, men det verkar ingen tycka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 vad dumt...jag känner mig hel svensk men jag kallar min farfar okki.. det betyder farfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.