Jellyfish Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Bobby: Vi dusskuterade Manga Master: Nu tänker du på fel grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag gillar både jellyfish och Chihuahua (eller hur det stavas) Min varning fick jag för att nån J*vel (sorry) kom på mitt lösen och gjorde massa dumt. tex. skrev massa dumma inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag gillar både jellyfish och Chihuahua (eller hur det stavas) Min varning fick jag för att nån J*vel (sorry) kom på mitt lösen och gjorde massa dumt. tex. skrev massa dumma inlägg. Vet du vem det var :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Dom kan ju bara kolla ditt IP med den justnu misstänkte Uzamas IP ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Dom nya verkar inte få ge ut varningar för jag har sett vissa göra super onödiga inlägg flera gånger men dom skriver bara skärpning Mina fick jag dock av fjutte saker en gång när jag skrev "Håller med" och en gång när det var en tråd som undrade om ni blivit bestulen nån gång då skrev jag att jag hade blivit bestulen när jag var überfuskare och då fick jag en varning Fattar fortfarande inte varför fast min 3:e förtjänade jag för jag gjorde 1.19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 De klart de får, men de är väl bara lite snällare än dem du har fått varningar av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Dom nya verkar inte få ge ut varningar för jag har sett vissa göra super onödiga inlägg flera gånger men dom skriver bara skärpning Mina fick jag dock av fjutte saker en gång när jag skrev "Håller med" och en gång när det var en tråd som undrade om ni blivit bestulen nån gång då skrev jag att jag hade blivit bestulen när jag var überfuskare och då fick jag en varning Fattar fortfarande inte varför fast min 3:e förtjänade jag för jag gjorde 1.19 Du har ju inga varningar.Och gör mig en tjänst. Skriv inte om mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Han hade 3 varningar förut har jag för mig.. Men han har köpt varningskort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 2 var det väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 "fast min 3:e förtjänade jag för jag gjorde 1.19 " ;p.. Det skrev han nu.. aja back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag hade 3 varningar ,ja Men köpt tre varningskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag delar inte ut varningar i första taget. Bara när det är lite grövre saker. Om någon spammar lite så får han/hon sej bara en tillsägning, men om det fortsätter så kan det ju hända att de får en varning på posten. Jag har dock delat ut tre varningar till folk som jag tyckte gorde allvarliga fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.