Hoppa till innehåll

Våra nya moderatorer

finaly_man

Rekommendera inlägg

• Svar 222
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Asså jag menade inget illa, bara att det är lite fel att skriva något man inte menar till någon för att denne är moderator... asså när man diskuterar i forumen kan det ju bli riktigt argt mellan vissa, men om en är en moderator så tänker man liksom lite extra innan man skriver, om du förstår vad jag menar. Jag menar bara att man inte ska vara oärlig, alltså skriva något man absolut inte menar, bara för att den man skriver till är moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var inte så glad för det....

Jag tänker ALDRIG vara så!

om jag är sur på nån moderator så kommer jag inte bete mig schysst om han är dum eller så...

Jag kommer be om förlåtellse (som jag alltid gör mot alla) och så är det slut med det!

Jag behandlar inte Göran Persson annorolunda bara för att han är premiär minister eller så.

Samma gäller med moderatorerna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var inte så glad för det....

Jag tänker ALDRIG vara så!

om jag är sur på nån moderator så kommer jag inte bete mig schysst om han är dum eller så...

Jag kommer be om förlåtellse (som jag alltid gör mot alla) och så är det slut med det!

Jag behandlar inte Göran Persson annorolunda bara för att han är premiär minister eller så.

Samma gäller med moderatorerna!

Jag gör inget på fuska. Det är bara utanför
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså jag menade inget illa, bara att det är lite fel att skriva något man inte menar till någon för att denne är moderator... asså när man diskuterar i forumen kan det ju bli riktigt argt mellan vissa, men om en är en moderator så tänker man liksom lite extra innan man skriver, om du förstår vad jag menar. Jag menar bara att man inte ska vara oärlig, alltså skriva något man absolut inte menar, bara för att den man skriver till är moderator.

Jag förstår att du inte menade nåt illa ;)

Och jag håller med dig, Bara för att någon är moderator ska man inte behöva skriva något som man igentligen inte menar bara för att den är moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...