Hoppa till innehåll

Zelda Ocarina Of Time

Tilda

Rekommendera inlägg

jag har kommit till att ge den där blåa hönan til tjejens bror. Och då fick jag en Mushroom svamp av killen men sen ska man lämna den till en tjej i en Potion shop men vart e den? det finns ju två som e mitt emot varandra men igen av dom e det ju!! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har kommit till att ge den där blåa hönan til tjejens bror. Och då fick jag en Mushroom svamp av killen men sen ska man lämna den till en tjej i en Potion shop men vart e den? det finns ju två som e mitt emot varandra men igen av dom e det ju!! :(

Man ska ge den till potion shopet som man inte kan köpa något från (än).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funkar det inte när du går till affären som den gamla tanten har? Det är den affären i alla fall. Du kanske måste prata med henne först och sen ge henne svampen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har Precis klarat Jabu Jabus Belly och räddar Zora Prinsessan! Sen fick jag Ocarina og time av prinsessan! Och sen sa dom att jag skulle gå till Kokiri Staden men vad ska man göra där?

om du är stor så ska du gå till graveyard och gå ner i en grav och springa efter dampe och efter får du hokshot sen efter så warpar du till kokiro forest och tar hokshoten på stolpen som ligger under trädet sen kommer du in till forest tempel som du måste klara för att kunna bli liten igen eller bli stor. vill du ha mer hjälp så kan du höra av dig till mej jag är inne varannnan dag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 år senare...

Fire Temple finns i Death Mountain Crater.

Men gör en ny tråd om du behöver hjälp och dra inte upp 3 år gamla trådar.

Och sluta skriva i varenda tråd som finns om samma problem.

Redigerat av _Master_Sword_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...