shacti Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 onödigt att säga dt ingen men man kan INTE få dom fattar intre varför alla börjar tro dt nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 neeeeeeeeeeej alla här ni som säger man kan få sonic och dem är helt snurriga i skallen.jag har kollat själv i ssbm offeciala sida och japanska sidan man ser alla karaktärer där och min kompis har själv japanska och det finns ingen sonic <_< haha säkert .... du kan ju f*n inte läsa japanska hahaha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 :( Finns sonic och shadow och i såfall hur får man dom igentligen :( nope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 ja tror inte d för ssbm gjordes innan nintendo gjorde sonic spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 dom har väl skrivit det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Man kan inte få Shadow eller Tails :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ja det kan man jag har dom :D ett fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ja det kan man jag har dom :D ett fusk VISA DET DÅ JAG VET att man INTE kan ha sonic och shadow! DET ÄR O MÖJLIGT! :medieval: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg