Giga_Bowser Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Menar du det som komplimang utan ironi, blir jag glad. Är det ironi, tar jag det ändå som en komplimang och blir glad. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Menar du det som komplimang utan ironi, blir jag glad. Är det ironi, tar jag det ändå som en komplimang och blir glad. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 första gången jag ser nån som har gjort ett trippel inlägg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag tycker alla borde förstå nu, att det inte går att få Toad, Sonic eller Tails. Om det snart kanske bevisar sej att det går att få Toad så får ni väl skälla på mej istället. Jag tror på det först när jag har sett det Live på en Tv-skärm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Giga bowser kan man ha i vs mode! Här är en bild som bevis. Jag kan vissa andra hemliga karaktärer om ni vill. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Giga Bowser, får man ha i Pokémon boll eller? <_< Alla bilder som du har är förmodeligen fejkade i Photoshop, väldigt enkelt. Visa dom då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Hemskt lessen för trippelinlägget, min dator vill visst j*vlas med mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Giga Bowser, får man ha i Pokémon boll eller? <_< Alla bilder som du har är förmodeligen fejkade i Photoshop, väldigt enkelt. Visa dom då! GRRRR! :evil: Den här borde inte vara fejk min kompis har sakt att han har giga bowser! Har du tenkt på att gameshark och action replay finns? Dom två sakerna kan göra många hemliga saker! Till exempell få maximal hp eller mp eller få alla saker! Allså jag tror att man kan få giga bowser med gameshark eller action replay! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Varför kan inte din kompis visa den för dig?? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 (mario @ 20/08-2004 10:21:19) Giga Bowser, får man ha i Pokémon boll eller? <_< Alla bilder som du har är förmodeligen fejkade i Photoshop, väldigt enkelt. Visa dom då! GRRRR! :evil: Den här borde inte vara fejk min kompis har sakt att han har giga bowser! Har du tenkt på att gameshark och action replay finns? Dom två sakerna kan göra många hemliga saker! Till exempell få maximal hp eller mp eller få alla saker! Allså jag tror att man kan få giga bowser med gameshark eller action replay! Kan inte du va med din kompis o spela Super Smash Brothers då? O spela med er Giga Bowser..suck. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 kul... Giga Bowser :D han är väll inge speciellt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg