Gäst lubb_lisa Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) jaaa Redigerat 2 September 2004 av lubb_lisa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hade Nintendo tagit Sony hade kanske inte PS och PS2 funnits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 men gamecube är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hade Nintendo tagit Sony hade kanske inte PS och PS2 funnits Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 hehe jag e tibax..glömde mitt namn...hehe.. hehe va de intressant...tyckte de såg tråkigt ut hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 de skulle va roligt att få testa dom där spelen.Kan nån infoga en bild?jah kunde inte se dom där länkarna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 heh dom e 1-2 år gamla så dom kanske inte finns mer dom bilderna vänta så ska jag leta upp några Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 varför skriver ni detta i N64? det passar snarare in i övriga konsoller. jag har några bilder från de spelen om ni vill ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 (redigerat) (Xade @ 28/08-2004 00:03:55) visste inte var jag skulle skriva den annars skriv inte alls då... vem bryr sig om dem 3 spelen <{POST_SNAPBACK}> Jag gör det! Det var intresant! :angry: :angry: Föresten visa upp bilderna Capone. Redigerat 9 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag har flyttat på ämnet som ni ser. :P Här är en artikel om de glömda Zelda spelen, och det är några fler än vad som har nämts här. :P http://www.gamereactor.se/texter/?id=432 Rätt bra artikel tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 hade Nintendo tagit Sony hade kanske inte PS och PS2 funnits Det var Nintendo som uppfann PlayStation CD add-on grejsimojs till Super Famicom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 haha lol vetat det i ett pat år nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg