_Shadow_ Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Det är vad jag skulle villa veta!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 fråga bluefox_girl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag vet,jag vet!emm var e du? du ska nog ta och trycka på A när det e på det gröna!(Om du e i light foot vilage).Anar så vet jag inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Det är vad jag skulle villa veta!!!! Menar du när man åker i ArmWingen? Styr med JoySticker A för skjuta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Vad menar du? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Vad menar du? :blink: Det är inte bara du som undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag menar när man ska ta sig till black mines eller vad det nu heter hur kommer man upp i virveln den där mamuten säger att jag ska flyga eller nåt sånt? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ja nu vet jag! du måste a ett antal ful kristaller(Du har en "Kompass"Var de är någon stans!) Sedan så ska du springa till din farkost och åka dit!(Du måste ta så många gylene ringar som du kan! Anars krashar du!(Då får du göra om hela färden)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 :rolleyes: Tack f*n vad kyst!!!!!!!!!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 d var lätt för mej men en del saker är svår skriv meddeladne te mig om du undrar nåt men jag kan bara lite mer(har inte klarat spele än) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag har klarat det lätt asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 ok zwanpen en fråge te dig. zwampen jag har befriat tricky från fängelset som han kom te efter snöstormen. Men sen kom jag till en kall sjö där d är ett vatten fall hur kommer jag vidare!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg