Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Som sakt fråga vad ni vill. ---------------------------------- ;) ------------ ;) ------------------------ ;) ------------------------------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ta det i ordning! till ett exempel. 1.(Vad jag behöver hjölp med) 2.(Var mitt problem e någonstans) DET e vad ni ska göra om ni vill fråga någonting. ----------------- :evil: -------------------- :medieval: ----------------------------- :student: ------ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Det verkar vara lite kunder. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 :rolleyes: hurgör man när man ska upp i virveln vid mamutarna och hur får man så man kan ta mer än 50 st scarabs?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Du _Shadow_ Du får läsa mer en rubrikerna inan du skriver! 1.Vilken mamut? 2.Var är du? 3.Det får man när man har lämnat den andra "Spirit"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Och du wind fox...... DU Hur viste du att jag skulle få en kund? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 :rolleyes: Mamuten som man befriar när den sitter fast under isen när han startar en virvel i himlen som man ska in i och fiksa nåt med nån sten?? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 :rolleyes: Mamuten som man befriar när den sitter fast under isen när han startar en virvel i himlen som man ska in i och fiksa nåt med nån sten?? :rolleyes: 1.Man måste ha en X antal blåa kristaller som ger ström. 2.Till farkosten 3.Till Placet du ska till. B) :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 zwampen jag har befriat tricky från fängelset som han kom te efter snöstormen. Men sen kom jag till en kall sjö där d är ett vatten fall hur kommer jag vidare!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ja det kan man undra.....Jo du gör så att stå där du kom in och skut med fire blas på alla taggarna uppe i taket! då ska du hoppa på de sedan ska du dra i en spak och då kommer det is bitar som man ska hoppa på du ska upp vid vatten fallet och sedan till den andra väggen och där ska du vänta på att is biten tar dig till en grott öpning(Ingång) så ska du av där. :D :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 :) as schyst zwampen tack u are :cool: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 zVmampen! Med enkelt v inte dubbel w. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg