Zvamp_master Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Du ska ta bomben kasta den i virvlen och försöka få den till platt formen och sedan ska du göra samma sak men till vänster och få den över till en annan plattform och sedan till fast land där ska du kasta bomben på en vägg där är en väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jo jag har en fråga,Jag har Kommit till Sky Runners Planet Så har dom låst in mej... Jag har kommit t ur sellen men när jag Ska ta staven så vaknar han hur ska jag göra då?Snälla Svara!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 JO du ska gå längst höger väggen och förbi vakten sedan ska du ta en bomb sätta den på fläkten och låta den spränga taket. Du får du en ny kraft som gör så att man blir en fiende använd den och så säjer han att man ska ta över vaktens plats och så kan du ta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Men asså jag har sprängt taket men hur vet jag om jag har en ny kraft o hur kommer jag använda den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) Du finner den bland dina vapen i C-inventory.. Redigerat 22 Augusti 2004 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Åki ska kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Den finns vid krafterna! Den är vid staff krafterna! Det är en "Dinon"Som kraft simbål. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 NYA frågor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jo de e jag igen!Jag e vidare nu!Jag e uppe vi himelen typ:P Åsså ska man ta en bomb o spränga nåra plankor som sitter ivägen för en dörr som man kan komma in i!Hur ska jag göra! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (Host,Host) Var är du nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jo jag är på samma planet men jag har tänt alla dom där kristallerna o nu e jag högt uppe när man frågar slippy om hjälp säjer han nått om en drotning eller nptt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Fattar inte vad du menar men titta dena bilden som jag hittade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg