Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det liknar inte Fox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Men det ÄR fox fast i japan (Vad jag tror)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Och det är inte riktigt lika bra grafik på honom heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Inte tricky heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag är vid ett "slott" men jag kan inte komma in på ett ställe för där är brädor ivägen de finns en bomb men jag kan inte ta den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Har du den andra sperit? då ska du gå tillbaks till pelarna! där är en bomb som du måste kasta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag har lämnat en spirit o hon tjejen har juh lämnat en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Fattar inte vad du menar men titta dena bilden som jag hittade! Det är inte Fox, det är Sabre, spelet skulle egentligen komma till Nintendo 64 och skulle inte heller handla om Fox, men det kom till Gamecube och blev ett Starfox spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jaja Men snälla svara på min fråga :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jaja Men snälla svara på min fråga :unsure: Säj bara var du är och vad du har problem med!Gör som jag visade er inan! 1.Vad jag ska hjälpa er med. 2.var ni är. 3.det som ni har provat(Måste inte göra en 3:a). Jag kan tyver inte hjälpa er om man inte talar om var ni är och berätta i "Detalj"! Anars så kan jag inte hjälpa er med problemet!--------- :evil: -------- :evil: ------ :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 hur kommer man till krazoa palace (inte med tjejen) och var hittar man krazoa spirits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Måste du posta den bilden hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg