Dark Bowser Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 e det värt att köpa soul cilibur 2?? jag har hört att man ska kunna köpa vapen till sin gubbe och att det e ganska likt ssbm och att det e väldigt kul så e det värt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 undrar jag me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Det är värt att köpa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 oki tack, då får jag lite lätare att bestäma mig men jag väntar och ser vad fler säger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 det är fett kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 SOUL CALIBUR KNÄCKER!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Så likt ssbm vet jag inte. men det är kul. det är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Väldigt likt ettan, men det är ju så otroligt kul. Skön grafik, fin kontroll (knepigt i början), ett stort urval karaktärer (runt 20personer), möjlighet att köpa nya kostymer, vapen m.m. Gillar du fighting spel är detta definitivt något för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Defenitivt värt att köpa! Inte likt SSBM utom Link och hans attacker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 tack alla jag ska spara till det nu,hoppas det e lika kul som ni säger :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ett stort plus är ju om du har 2kontroller så du kan lira med polaren. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 :o jag har 2 kontroler :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg