# 21 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story...,519812,00.html Jag förstår inte varför hon är sur. Låt oss säga så här. Man går ner på stranden. Man ser ett gäng ungdomar. (ca 20-25 år) Hur många av tjejerna är klädda i t-shirt/linnen & shorts? Nä. Just det. Praktiskt taget ingen. Vad är de klädda i då? Just det. Bikini. Varför ska det vara helt annat då det blir tävlingsform? Då man ser männen. Där har praktiskt taget alla bar överkropp & shorts. De tvingas till att spela med linnen på tävlingsmatcherna. Damerna är klädda som de vill. Hör man de gnälla kanske? Löjligt Winberg. Jag tror inte att så många kvinnliga spelare skulle föredra linnen & shorts. De har valt ut eftersom det är flest som vill spela på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 men va f*n va löjlig både av Winberg och aftonbladet att publicera den artikeln, hade jag bestämt vad man skulle ha på sig skulle det va fritt att ha vad som helst på sig som inte stör spelandet, typ ville man ha jumpers på sig eller jeans skulle man få ha det, ville man köra i kalsingar så skulle man få göra det, alla borde få ha sitt egna, och om inte det duger så behöver man inte spela, jag tror inte tjejerna tycker det är så farligt heller det är ju inte så kallt därenere i grekland, typ 30 grader, sedan så är det skit varm sand som man spelar på så jag skulle nog helre skuta omkring i bikini än shorts och linne :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 j*vla dumma kärring! :angry: Hon är ju helt dum <_< !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 F*n vilken tjöööt-kärring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story...,519812,00.html Jag förstår inte varför hon är sur. Låt oss säga så här. Man går ner på stranden. Man ser ett gäng ungdomar. (ca 20-25 år) Hur många av tjejerna är klädda i t-shirt/linnen & shorts? Nä. Just det. Praktiskt taget ingen. Vad är de klädda i då? Just det. Bikini. Varför ska det vara helt annat då det blir tävlingsform? Då man ser männen. Där har praktiskt taget alla bar överkropp & shorts. De tvingas till att spela med linnen på tävlingsmatcherna. Damerna är klädda som de vill. Hör man de gnälla kanske? Löjligt Winberg. Jag tror inte att så många kvinnliga spelare skulle föredra linnen & shorts. De har valt ut eftersom det är flest som vill spela på det viset. tänkte exakt samma sak när jag såg det på textv det heter ju Beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 heh! det va det fånigaste..:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Skum kärring det där, har ni röstat då? Längst ner i artikeln finenr ni omröstningen, just står det: Fråga: Är det sexistikt...blaablaa Ja: 31.1% Nej: 68.9% Haha Winberg.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ja säger bara att hon e en tööönnnnnnnttttttttttttttt!!!!!!!!!! En fånig TÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNTTTTT!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 lol @ kärrningen säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 kärringen e ju dement Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 tycker inte nåt särskilt håller med er men fattar inte varför dt ska va klädbestämmelser asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Jag förvånas av dom som röstar JA. Hon kanske vill att det ska bli större kläder, så att just hon ska få bolla... Själviskt s*tan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.