Hoppa till innehåll

Strejk!


Gäst anubis

Rekommendera inlägg

jag och mina 7 andra aktiva poolare i fuska i egyptiens 10 plågor har beslutatoss för att strejka tills nån ger antingen de som vart dumma mot mej en varning var eller att dom säger förlåt själva! om icke ska dem polisanmälas! visste ni att man kan få böta över 5.000 kronor för att kalla en tjej hora? vilket ni gjorde till mej lurade mej skämtar om vem som ska få mej bannad på sidan kommer med löjliga påhopp och ni ska bilda en clubb om att hata mej <_< .

har bara skrivit 2 inlägg på 5 dagar och kommer att forstsätta tills denna fasad e över!kommet att ändra inlägget för varje dag som går om hur många dagar jag strejkat DAG:5 lås inte denna tråd om ni gör det anmäler jag till polisen på direkten!.jag skulle ej gjort detta om ni mods och du admin vart lite mer uppriktad om detta ni har inte sagt ett skit när dom hånat mej som sagt tre av er kommer jag polisanmäla om ni inte säger förlåt!.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag och mina 7 andra aktiva poolare i fuska i egyptiens 10 plågor har beslutatoss för att strejka tills nån ger antingen de som vart dumma mot mej en varning var eller att dom säger förlåt själva! om icke ska dem polisanmälas! visste  ni att man kan få böta över 5.000 kronor för att kalla en tjej hora? vilket ni gjorde till mej  lurade mej skämtar om vem som ska få mej bannad på sidan kommer med löjliga påhopp och ni ska bilda en clubb om att hata mej <_< .

har bara skrivit 2 inlägg på 5 dagar och kommer att forstsätta tills denna fasad e över!kommet att ändra inlägget för varje dag som går om hur många dagar jag strejkat DAG:5 lås inte denna tråd om ni gör det anmäler jag till polisen på direkten!.jag skulle ej gjort detta om ni mods och du admin vart lite mer  uppriktad om detta  ni har inte sagt ett skit när dom hånat mej som sagt tre av er kommer jag polisanmäla om ni inte säger förlåt!.

Tror du man kan polisanmäla vad som helst? <_< Redigerat av Master_Link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det hoppas jag! detta gäller er alla en bara EN änadste komenatar om mej och ni blir anmälda! ni lär inte få nått straff men 3 av er kan få böta rejält!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du 21#du borde isåfall läsa regelboken en gång till!om man kallar en tjej för hora får man böta från 1000-5000 kronor och jag pekar på #21 neko och managa master så jag säge bara *tttd* personangrepp har jag fått 27 av dej har räknat.

så det har jag gott om men för det kan du kanske få böta 100 kronor inte mycket men hora kan du allt få böta för ni andra kan ochså få för säg! om ni inte säger förlåt och alldrig säger nått ont im mej längre om en veckak kommer jag allvarligt talat att anmäla er annars. :) . så ge er och säg förlåt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Polisen skulle nog bara skratta åt dig Anubis. :lol:

Hur tror du att du ska lyckas?

Förklara det.

 

Och vad ska vi böta för? :huh:

 

EDIT: Du är ju en kille dessutom.

Jag har bevis.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...