Hoppa till innehåll

Strejk!


Gäst anubis

Rekommendera inlägg

:lol: .du jag kan anmäla dej för du skulle få böta för personligt påhopp!och e mni under 18 får era föreldrar böta läste det ur regelboke nu säg förlåt så kan vi ju diskuterra saken hehehee

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

lol, jag tro jag aldrig har läst något mer lodigare i hela mitt liv, det finns inget i hela världen som tvingar dig att vara på sidan och utrycka dig... det finns inget som säjer att folk inte får tycka illa om dig heller, snälla polisanmäl mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

green devil det var inte bra sagt och 21# jag ska inte lugna mej förän du säger förlåt annarsska ni förbli mitt hatobjekt! unirator säger du hora till mej så kan jag anmäla dej annars så e du bara bra med käften!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

green devil det var inte bra sagt och 21# jag ska inte lugna mej förän du säger förlåt annarsska ni förbli mitt hatobjekt! unirator säger du hora till mej så kan jag anmäla dej annars så e du bara bra med käften!

det där tycker jag var ett ganska grovt påhop, varför skulle jag kalla dig hora om du inte var det? ingen här inne har kallat dig hora, den enda som gör det är du, jag tycker att en låsning av hans konto vore det ultimata lösningen på ett litet stört problem (jag kalla dig störd, anmäl mig till polisen)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

green devil det var inte bra sagt och 21# jag ska inte lugna mej förän du säger förlåt annarsska ni förbli mitt hatobjekt! unirator säger du hora till mej så kan jag anmäla dej annars så e du bara bra med käften!

#21... snälla säg förlåt så att vi slipper den här skrikande bäbisen!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...